Dzięki Meta Ads firmy mogą docierać do właściwych osób realizując założone cele biznesowe - więcej wejść na stronę, więcej zapytań, więcej sprzedaży...
Kluczowe zalety korzystania z Meta Ads
Precyzyjne targetowanie
Meta dysponuje jedną z największych baz danych o użytkownikach, dzięki temu możesz kierować reklamy według wieku, lokalizacji, zainteresowań, zachowań, a nawet zdarzeń życiowych
Ogromny zasięg
Facebook i Instagram to miliardy aktywnych użytkowników miesięcznie
Różnorodność formatów reklamowych
Możesz korzystać z szerokiego wachlarza formatów – zdjęcia, wideo, Stories, Reels, karuzele, kolekcje produktowe czy dynamiczne reklamy katalogowe
Mierzalne wyniki
Każda kampania jest w pełni transparentna – masz dostęp do danych o kosztach, zasięgach, kliknięciach i konwersjach
Integracja z e-commerce
Dzięki integracjom (np. katalogi produktowe) prezentować same produkty, a użytkownik ma możliwosć zakupu w kilki kliknięciach
Remarketing
Reklamy w Meta pozwalają ponownie dotrzeć do osób, które odwiedziły stronę lub dodały coś do koszyka, ale nie dokonały zakupu. To skuteczny sposób na domknięcie sprzedaży
Automatyzacja
Meta wykorzystuje zaawansowane algorytmy do optymalizacji kampanii w czasie rzeczywistym. To pozwala zwiększać skuteczność reklam i obniżać ich koszt
Kampanie Meta Ads:
Kampania dot. rozpoznawalności marki
Celem jest dotarcie do jak największej liczby osób i zbudowanie świadomości marki.
Kampania z celem - Zasięg
Skupia się na dotarciu do maksymalnej liczby unikalnych użytkowników.
Kampania zwiększająca ruch na stronie
Zadaniem kampanii jest generowanie maksymalnej liczby przejść na stonę docelową w ramach określonego budżetu
Kampania dot. aktywności
Zachęca do interakcji z reklamą – polubień, komentarzy, udostępnień czy obserwacji profilu. To sposób na budowanie społeczności i zaangażowania wokół marki.
Kampania instalacji aplikacji
Ukierunkowana na pobieranie i instalację aplikacji mobilnej.
Kampania wyświetleń filmów
Promuje wideo, aby dotarły do osób, które najchętniej je obejrzą. Dobre rozwiązanie do budowania rozpoznawalności lub zwiększenia świadomości.
Kampania generowania kontaktów (leadów)
Celem kampanii jest zbieranie danych kontaktowych poprzez formularze wbudowane w Facebook i Instagram. Skraca dystans między marką a klientem, bo nie wymaga przejścia na stronę.
Kampania Messenger
Zachęca użytkowników do rozpoczęcia rozmowy poprzez Messenger, WhatsApp lub Instagram. Super rozwiązanie, jeśli chcesz budować relacje i odpowiadać klientom bezpośrednio.
Kampania dot. generowania konwersji
Nastawiona na zwiększenie kluczowych działań takich jak – zakup, rejestracji, dodanie do koszyka. To podstawowy typ kampanii sprzedażowej w e-commerce lub generowania kontaktów.
Kampania sprzedaży z katalogu
Wyświetla użytkownikom dynamiczne reklamy produktów dopasowane do ich preferencji.
Kampania wizyt w sklepie offline
Kieruje reklamę do osób w pobliżu Twojej lokalizacji i zachęca do odwiedzenia sklepu fizycznego. Łączy świat online i offline, zwiększając ruch w punktach sprzedaży lub obsługi.
W Crazy Ads wierzymy, że skuteczna reklama internetowa to nie przypadek, lecz wynik doświadczenia, wiedzy i dobrze zaplanowanej strategii. Od lat prowadzimy kampanie dla firm z różnych branż – od lokalnych biznesów po globalne marki – i wiemy, jak przełożyć kliknięcia na realne wyniki biznesowe.
Proces współpracy
Przygotowanie i prezentacja oferty
Na podstawie briefu przygotowujemy plan działań – jakie narzędzia i kanały reklamy najlepiej się sprawdzą żeby osiągnąć założone cele
Omówienie warunków współpracy
Jeżeli masz pytania albo chcesz coś zmienić – to najlepszy moment żeby o tym porozmawiać. Naszym celem jest, żebyś czuł się komfortowo z planem, zanim zaczniemy
Brief
Zaczynamy od poznania Twojego biznesu. Aby lepiej zrozumieć twoje potrzeby chcemy poznać czym się zajmujesz, jakie masz cele i co chciałbyś osiągnąć w trakcie współpracy
Podpisanie umowy
Kiedy wszystko jest już jasne, podpisujemy przejrzystą umowę. Zawiera ona plan działań, koszty i wcześniej ustalone warunki współpracy – bez małych druczków
Przygotowanie
Na tym etapie zbieramy wszystkie niezbędne dostępy (np. do strony, kont reklamowych, narzędzi analitycznych)
Start działań
Uruchamiamy kampanie reklamowe, monitorujemy pierwsze wyniki i dbamy, żeby wszystko działało zgodnie z planem